Arbitron, Media Monitors, and Coleman Insights have teamed up again to provide new insights.

NEW YORK; December 7, 2011 - This comprehensive study examines audience levels during more than 18 million commercial breaks that ran on over 800 US radio stations in 48 PPM markets over a year-long period. It demonstrates radio's far better-than-expected ability to deliver audience during commercials relative to the lead-in audiences to those commercial breaks. Click the image to download the PDF.


{ http://www.rcsworks.com/en/pdf/pr/pr-120711.pdf | | Click to Download PDF | _blank }


Unternehmensprofil

RCS Software wird bei mehr als 14 000 Radiostationen, Video-Musikkanälen, Kabelprogrammanbietern, Satellitenradionetzwerken und Internetsendern weltweit eingesetzt. RCS ist weltweit führender Anbieter im Bereich Sendesoftware. Das Unternehmen bietet Radiomachern und Programmgestaltern darüber hinaus ein breite Palette an Anwendungen und Dienstleistungen. Des weiteren treibt RCS aktive Entwicklungsarbeit im Bereich Echtzeit-Audioerkennungstechnologie.